اطلاعات گردشگری

پارک ها، نخلستان ها، پیست کودک و آکواریوم جزیره کیش

پارک ها، نخلستان ها، پیست کودک و آکواریوم جزیره کیش

پارک ها، نخلستان ها، پیست کودک و آکواریوم جزیره کیش

پارک های هنگام و آهوان کیش، پارک کودک، پارک خانواده، پارک فدک، باغ ریحان و نخلستان های جزیره کیش

نویسنده: Anonym/دوشنبه, 14 اردیبهشت,1394/دسته بندی ها: اطلاعات گردشگری, جزیره کیش

به این مطلب امتیاز دهید:
4.5

پارک هنگام جزیره کیش

پارک هنگام یکی از بزرگترین پارک های سرسبز و زیبای جزیره کیش می باشد که درست مقابل بازار پردیس واقع شده و برای استقبال از مشتریان این بازار که پس از خرید و گردش در بازار پردیس نیاز به کمی استراحت و هوای آزاد دارند جایگاهی بسیار مناسبی است. محوطه های ساخته شده در پارک هنگام برای استراحت فضایی زیبا و راحت را فراهم نموده و وسعت پارک به اندازه ای است که هیچکس بدون جا و مکان مناسب نمی ماند. 

 

پارک آهوان جزیره کیش

اما اگر خیال دارید ضمن استفاده از فضای سرسبز و زیبای پارک از حیوانات گوناگون نیز دیدن کنید پارک آهوان را پیشنهاد می کنیم. این پارک دو هکتاری در انتهای خیابان فردوسی واقع شده و از نکات جالب آن آزادی آهوها در محوطه پارک می باشد. البته این آهو ها همگی از جانوران تحت حمایت در جزیره می باشند و به همین دلیل خوشبختانه تعداد آن ها رو به افزایش است. اما غیر از آهو حیوانات دیگری نظیر شیر، شغال، روباه، میمون، گوزن و چندین نوع پرنده زیبا از جمله طوطی، طاووس و عقاب طلایی را در پارک آهوان می توانید از نزدیک ببینید. 

 

پارک کودک در جزیره کیش

پارک کودک که دارای پیست ویژه اتومبیلرانی برای کودکان نیز می باشد از جمله پارک های جذاب کیش است که در کنار اسکله تفریحی واقع شده و دارای معماری خاص و چشم نوازی می باشد. البته در جوار این پارک غیر از اسکله تفریحی مراکز دیگری همانند دنیای بازی و آکواریوم هم قرار دارد که شما می توانید از این مراکز نیز دیدن فرمائید.

 

پارک خانواده کیش

پارک خانواده که در پشت هتل معروف گلدیس واقع شده نیز از پارک های سرسبز و زیبای جزیره کیش محسوب می شود.

 

پارک فدک و باغ ریحان کیش

 پارک فدک با درختان بومی در قسمت جنوبی جزیره واقع شده و با توجه به محوطه سازی خاصی که با انواع چوب در آن صورت گرفته از زیبایی ویژه ای برخوردار می باشد. البته در همین قسمت از جزیره که به جاده دنیا معروف است پارک دیگری به نام باغ ریحان وجود دارد که این پارک هم به خاطر وجود درختان متفاوتش مورد توجه گردشگران و توریست های داخلی و خارجی قرار می گیرد.

 

نخلستان های کیش

درخت نخل مظهر مناطق گرمسیری بویژه مناطق جنوبی کشور عزیزمان ایران می باشد، وجود نخلستان های متعدد از جمله در نخلستان 15 هکتاری مجتمع مرجان و نخلستان 25 هکتاری غروب کیش در غرب جزیره و نخلستان باغ بهشت در محله سفین از جمله این نخلستان های زیبا می باشند.

چاپ

تعداد مشاهده (8535)/نظرات (0)

لطفا برای ارسال نظر وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید

x

خرید و فروش رادیو قدیمی و کالای آنتیک

 

سئو و بهینه سازی سایت