آژانس مسافرتی ققنوس

آژانس مسافرتی ققنوس

آژانس مسافرتی ققنوس

آژانس مسافرتی ققنوس

معرفی آژانس هواپیمایی ققنوس

نام ققنوس در عرصه صنعت گردشگری کشور نامی آشنا و برندی خوش نام مخصوصاً برای گردشگران حرفه ای و خوش سلیقه ای که به سفر نه تنها به عنوان یک تفریح بلکه به عنوان بخش قابل توجهی از زندگی روزمره که از اهمیت ویژه نیز برخوردار است نگاه می کنند. آژانس مسافرتی ققنوس با بیش از 33 سال سابقه فعالیت در این صنعت، به عنوان تنها آژانس دارای گواهینامه حمایت از مصرف کنندگان برگ زرین دیگری را در کارنامه خود ثبت نموده است.

ارائه تورهای متنوع داخلی و خارجی از جمله تورهای اروپایی، آسیای جنوب شرقی، آفریقای جنوبی و آمریکای جنوبی از مهمترین خدمات آژانس مسافرتی ققنوس می باشد. رزرو هتل های مجلل در سراسر جهان با امکان پرداخت آنلاین ریالی نیز از دیگری خدمات قابل توجه این آژانس بوده و سفری فارغ از هرگونه فکر و خیال برای جایابی در شهر مقصد را نوید می دهد.

از دیگر مشخصه های آژانس مسافرتی ققنوس دارا بودن نمایندگی رسمی کشتی بسیار مجلل و زیبای استار کروز است. تصور سفر با هتلی مجلل و شناور برای هر گردشگری خاطره انگیز و رویایی است مخصوصاً که این هتل شناور با امکانات ویژه و کادر حرفه ای مانند استارکروز باشد. درا بودن نمایندگی کشتی رانی نروژ در ایران نیز از مزایای آژانس مسافرتی ققنوس است که این آژانس را در فهرست بهترین های گردشگری در ایران قرار می دهد.

اگر به دنبال سفری بدونه دغدقه و با خیال آسوده هستید و یا برای شرکت در کنفرانس و سمینارهای خارجی عازم کشورهای دیگر می شوید حتماً به آژانس مسافرتی ققنوس هم سری بزنید و مطمئن باشید پشیمان نخواهید شد

فهرست خدمات و شعبات آژانس ققنوس

آدرس دفتر مرکزی آژانس مسافرتی ققنوس: خیابان ایرانشهر شمالی، نرسیده به چهار راه طالقانی، نبش کوچه شهید دهقانی، پلاک 154

تلفن دفتر مرکزی: 88300111-021

فکس: 88300111-021 

ایمیل: [email protected]

[email protected]

آدرس آژانس مسافرتی ققنوس شعبه برج سایه: تهران، خیابان ولیعصر، رویروی پارک ملت، برج سایه، طبقه 6، واحد6

تلفن: 26201404-021

 
 

کروکی دفتر مرکزی آژانس مسافرتی ققنوس

تورهای آژانس مسافرتی ققنوس

خرید و فروش رادیو قدیمی و کالای آنتیک

 

سئو و بهینه سازی سایت